SOMMERFEST
Sommerfesten er en vigtig fest i virksomheden, her får medarbejderne mulighed for et festligt afbræk fra hverdagens pligter på arbejdet. Med Event Aalborg i spidsen, er I sikret en professionel planlægning fra a til å, hvor vi sørger for festlig opdækning, lækker mad, kolde drikkevarer og sommerlige toner på dansegulvet!
Vores smilende serveringspersonale sørger for, at I på dagen kun skal tage stilling til, hvilken drink I skal have som den næste. Lad Event Aalborg gøre jeres firma sommerfest til en uforglemmelig oplevelse, der styrker båndene mellem kollegaerne.
Hvor kan vi afholde vores sommerfest ?
I og omkring Aalborg finder I vores attraktive lokationer, Maren Turis Gade 6, Boulevarden, Aalborg Racing Arena, Aalborg stadion & HELGSTRAND Event & konference center, hvor I kan vælge at holde festen. Disse steder tilbyder de ideelle rammer for jeres fest. Her kan vi facilitere arrangementer fra 40 til 1.000 gæster.
Vi tilbyder også vores luksus TELTLØSNINGER, samt ud ud af huset løsninger, hvis I har et ønske om at bruge jeres egen lokation til sommerfesten - det kan være en kantine, et lager, telt el. lign. Vi kan tilbyde fuldserviceløsninger med alt fra opsætning til mad, servering, pynt, bar, musik etc. her har vi en kapacitet på op mod 1.500 gæster
Kontakt os i dag for at drøfte jeres specifikke ønsker så vi kan finde de bedste lokaler til jeres firma sommerfest i Aalborg.
Læs mere om vores fleksible pakkeløsninger herunder
Vælg lokation:
Jeres egen lokation
Kantine, lager el. lign.
Kapacitet: 1000 gæster
Min. 50 gæster.
Sommerfest pakken
(kl. 18.00-01.00)
- Pæn borddækning med hvid dug & pynt.
- Smilende serveringspersonale.
- Lækker sommermenu fra VM Konference
- Fri øl, vand & lækre udvalgte vine fra Sigurd Müller. -
- Kaffe / tebord med udvalg af lækre chokolader.
- Dj’en spiller op til dans (kl. 21.30 - 01.00).
849 kr. pr. kuvert
ex. moms
Deluxepakken inkl. cocktailbar
(kl. 18.00-01.00)
- Pæn borddækning med hvid dug & pynt.
- Smilende serveringspersonale.
- Lækker sommermenu fra VM Konference
- Fri øl, vand & lækre udvalgte vine fra Sigurd Müller. - Fri cocktailbar + tendere (kl. 21.30-01.00).
- Kaffe / tebord med udvalg af lækre chokolader.
- Dj’en spiller op til dans (kl. 21.30 - 01.00).
999 kr. pr. kuvert
ex. moms
Eksempel på TELTFEST
Læs mere her
(kl. 18.00 - 01.00)
- Opsætning af luksustelt tilsvarende antal gæster.
- Pæn borddækning med hvid dug & pynt.
- Smilende serveringspersonale.
- Lækker menu fra VM Konference
- Fri øl, vand & lækre udvalgte vine fra Sigurd Müller.
- Fri cocktailbar + tendere (kl. 21.30-01.00).
- Afrydning, nulstilling & rengøring
- Nedtagning & afhentning af telt
1.249 kr. pr. kuvert
ex. moms
Firma Sommerfest - Full-Service Løsning
Når du vælger at samarbejde med Event Aalborg om din firma sommerfest, kan du forvente følgende:
Opsætning: Vores erfarne team vil arbejde tæt sammen med dig for at omdanne den valgte lokation til et levende og indbydende festlokale, der er perfekt egnet til en sommerfest.
Dekoration og styling: Vores kreative designere vil gøre din sommerfest vision til en realitet med iøjnefaldende dekorationer, stilfulde borddækninger og en passende atmosfære, der afspejler din virksomheds identitet og værdier.
Catering og servering: Vores dygtige kokke vil sammensætte en lækker menu, mens vores professionelle tjenere sikrer, at dine kolleger får det de ønsker under hele arrangementet.
Bar- og drikkevaretjenester: Fra forfriskende cocktails til iskolde øl - vores barpersonale blander og serverer en række tørstslukkende drikkevarer.
Live musik og underholdning: Vores netværk af talentfulde musikere, DJ's og entertainere vil skabe den perfekte stemning til din fest og sikre en livlig atmosfære og en uforglemmelig oplevelse for dig og dine kolleger.
Hos Event Aalborg er vi stolte af at levere enestående arrangementer, der overgår forventningerne. Lad os hjælpe dig med at skabe en firma sommerfest, der vil blive husket med glæde af dine kollegaer i mange år. Kontakt os i dag, så vi kan drøfte dine specifikke ønsker og gøre din sommerfest vision til virkelighed.
Menu
Aftenens menu til din firma sommerfest er sammensat af et af Aalborgs bedste køkkener, VM Konference. Her kan I vælge selv at sammesætte jeres menu, eller prøve vores populære Sharing Food-koncept.
Med VM ved roret kan du forvente en enestående madoplevelse, der bringer dit team tættere sammen gennem samvær og appetitvækkende retter. Fra lækre forretter og velsmagende hovedretter til vidunderlige desserter.
Sammensæt: Forret / hovedret / dessert.
Forretter
Koldrøget laks
Friskost – urter - purløgsolie
Sprød rug - ærteskud
***
Pocheret lyssej
Jordskokkecreme – syltet glaskål
Muslingefløde - Dildolie
***
Carpaccio af røget dyrekølle
Urtesalat – basilikumsmayo
ristede kerner - parmesanchips - olivenolie
***
Sharing food ( tillæg på 45,- pr. kuvert )
Røget laks med urtecreme, ærteskud & Tuille
And med sennepscreme, saltede mandler & mizuna
Grillet kylling med aioli & bagt tomat
Røget gris med peberrodscreme, syltede beder, karse og sprøde svær
Hovedretter:
Urtemarineret kalvefilet
Trøffelmarineret persillerod – Svampepure
Glaseret rødbede – Peber glace
”Rösti” med timian & rosmarin
(tillæg oksemørbrad på 45,- pr. kuvert)
***
Pocheret mørbrad af gris
Crumble af flæskesvær, stegt blomkål,
dehydreret tomat & selleripure
Pesto kartofler samt sauce på hvidvin tilsmagt rosmarin
***
Braiseret Spidsbryst
”Tærte” med selleripure
Syltede bøgehatte – dehydreret tomat
Pommes Anna - Trøffelglace
Dessert:
Dyb chokoladebrownie
Hvid chokoladeganache – råsyltet æble
Passionssauce - Mynte
***
Vanilje Panna Cotta
Saltkaramel – marinerede mørke bær
Solbærcoulis - kandiseret havre
***
Rabarbertrifli
Kompot af rabarber
Makron – Vaniljeskum
Brændt hvid chokolade – friske bær
Tilkøb af natmad
Pølsebord med danske specialiteter
***
Pølsebord med italienske & spanske specialiteter
***
Trekantssandwich med forskelligt fyld
***
Wrap med fyld af kylling & cæsardressing
80,- kr. pr. kuvert
Sharing food Menu 9 retter
Koldrøget laks
Friskost – sprød rug
***
Hønsesalat
Dijon – asparges
***
Sprængt svinemørbrad
Sprøde flæskesvær & purløgsemulsion
***
Grillede rødder
Pesto
***
Mini Burger
Unghane – rosmarin - Aioli
***
Braiseret svineryg
Krydret BBQ-sauce
***
”Rösti”
kartoffel, timian & rosmarin
***
Chokoladebrownie
Hindbærskum – marinerede bær
***
Gammelknas ost
Saltmandler & store oliven
Sharing food Menu 12 retter
(+ 80 kr. til kuvertprisen)
Koldrøget laks
Friskost – sprød rug
***
Hønsesalat
Dijon – asparges
***
Sprængt svinemørbrad
Sprøde flæskesvær & purløgsemulsion
***
Carpaccio af dyrekølle
Urtesalat & ristede kerner
***
Rosa andebryst
Urteemulsion & kimchisesam
***
Grillede rødder
Pesto
***
Mini Burger
Unghane – rosmarin - Aioli
***
Braiseret svineryg
Krydret BBQ-sauce
***
”Rösti”
kartoffel, timian & rosmarin
***
Chokoladebrownie
Hindbærskum – marinerede bær
***
Rabarberkompot
Vaniljeskum - mynte
***
Gammelknas ost
Saltmandler & store oliven
Drinks & Cocktails
Hvis I har valgt vores Deluxepakke inkl. Drinks & Cocktails så kan I her sammensætte 4 Drinks samt 4 Cocktails fra kortet herunder. Vores erfarne bartendere vil sørge for, at alle cocktails og drinks bliver tilberedt og serveret med præcision og stil.
DRINKS
Rom & cola
Gin & Tonic
Gin Hass
Screwdriver
Gin & lemon
Isbjørn
HUGO Spritz
COCKTAILS
Passion Heaven
Palm Beach
Dark and Stormy
Cosmopolitan
Espresso Martini
Salty Russian
Bramble
Læs mere omkring vores Drinks & Cocktail koncept her
Vi holdt vores sommerfest i Event Aalborgs lokaler i Maren Turis gade. Maden var helt igennem fantastisk, og der blev endda taget hensyn til madallergier og lignende, uden noget der ligner problemer - og cateringen selv var endda til stede til at præsentere menuen. Musikken var glimrende, servicen var rigtig god (med mindre man skulle køre hjem) - man kunne nærmest ikke få lov at tømme sit glas. Kan varmt anbefale EventAalborg til store fester.
- Ankestyrelsen Aalborg
Event Aalborg tog CEGO's sommerfest til nyt niveau
Event Aalborg får 10 ud af 10 point fra CEGO.
Matias Drejer & Co. leverede en sublim præstation til CEGO's årlige sommerfest, hvor vi var knap 100 medarbejdere, der havde et brag af en fest på en varm sommerdag i august. Alt var veltilrettelagt, personalet var storsmilende, servicen var i top og der var kælet for detaljerne.
Æstetikken var smagfuld, alt var flot pyntet op med skilte, kulørte lamper og ikke mindst de virkelig fine cocktailglas til de lækre cocktails, som Event Aalborgs bartendere tilberedte helt perfekt.
Al koordineringen op til har været smooth og det har været tydeligt for os, at Mathias gjorde sig umage for at leve op til vores forventninger og ikke mindst matche vores ønsker og hele kulturen hos CEGO, som også gennemsyrer vores sociale arrangementer. Det er en kæmpe fornøjelse at være kunde i Event Aalborgs "butik", og vi er trygge, når de er på opgaven. Der er styr på tingene, og det betyder, at også festudvalget kan deltage i festlighederne på dagen.
- CEGO
Fredag den 9/7-21 afholdt vi en sommerfest på kontoret for 65 personer.
Vi havde booket Event Aalborg til cocktailbar og mad. Alt klappede lige fra første kontakt til Matias.
Utrolig professionelt personale der kom og meget selvkørende, så vi alle kunne have en skøn dag.
Skønne cocktails, lækkert mad og skønt positivt personale gav os en skøn dag.
Vil klart anbefale Event Aalborg til andre og helt sikkert også selv bruge Event Aalborg en anden gang.
Gitte Bech Knudsen
Office Assistant
Commentor A/S
Rammerne er på plads til en god fest
Tiden var kommet til firmaet årlige sommerfest. Vores egne lokaler kan ikke længere klare opgaven, når der skal være fest for 40 medarbejdere. Vi blev anbefalet Event Aalborg, i Maren Turis Gade 6, 9000 Aalborg.
Jeg har kun modtaget positive tilbagemeldinger fra alle mine kollegaer. Om æren 100% skal tilfalde lokalerne, er nok ikke tilfældet, men havde rammerne ikke været på plads, kunne festen og stemningen aldrig have nået det høje niveau. Husk at bestille DJ med til jeres fest. De ekstra penge er givet godt ud. Kan slet ikke sammenlignes med at have en jukeboks stående i hjørnet.
Vores varmeste anbefalinger til Event Aalborg!
- STORM Advokatfirma
AFBESTILLINGSBETINGELSER:
Et arrangement kan annulleres eller flyttes efter nedenstående tidsfrister:
• Indtil 10 uger før, er det omkostningsfrit at annullere, nedjustere eller flytte.
• Mellem 10 uger og 6 uger før, beregnes et gebyr på 25% af den samlede pris.
• Senere end 6 uger før, beregnes et gebyr på 50% af den samlede pris.
• Senere end 2 uger før, beregnes et gebyr på 75% af den samlede pris.
• Senere end 1 uge før, beregnes et gebyr på 100% af den samlede pris.
• Kan et arrangement ikke afvikles grundet Coved19 eller anden muterende virusform, kan arrangementet annulleres U.B
OBS: det skal dog forbydes af staten at arrangementet kan gennemføres.
FIRMA EVENTS
Event Aalborg er din professionelle eventplanlægger og samarbejdspartner, når der skal planlægges et firmaarrangement. Uanset størrelsen og rammerne for eventet, er vi klar til at varetage alle opgaver fra planlægning, logistik og opsætning til mad, barløsning og underholdning.